bacilusker!

sitter i skolan nu, och kommer att vara här i ca 2 timmar till! Jag har varit superaktiv :o är så stolt över mig själv, och imponerad, ärligt!

*Besättningsstudien är KLAR och jag har fått besked om att jag är godkänd i hela kursen!
* Skräcknovellen är inlämnad
* Debartikeln är inlämnad

helt jävla otroligt! jag har lämnat in TRE saker på EN dag. undrar hur dåliga arbeten är x) haha. Eftersom jag är klar med besättningsstudien har jag inget att göra imorgon, men jag åker till skolan ändå, har ju trots allt samhäll kvar! och projektarbete. Men eftersom jag är så himla duktig och inte sitter nåt på facebook medans jag arbetar så borde jag bli klar! peppar peppar ta i trä.

Sitter för tillfället och funderar över baciller.. Jag har använt tre bärbara datorer idag.. Som man skriver med på tangentbordet, kliar sig lite i ögonen och drar händerna över ansiktet.. Ganska snuskigt faktiskt :o
Första datorn jag fick idag blev sist använd av K i min klass, haha. Hon är hemma och är magsjuk idag! Hoppas jag klarar mig. Jag kan ju förfan inte få magsjukan 2 veckor innan BF :O

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0