äntligen kvällen

nu är klockan halv 11, hujamej! Jag är så trött! Vi sitter och tittar på slutspelet i hockey. Eller ja, mikael gör. Jag tittar mest för att jag måste! Det har blivit förlängning och nu ÄNNU mer förlängning.. kan inte någon bara göra mål!!

Äwa, Daniel, William & Kevin åkte precis! Vi har premiärgrillat idag (; FRUKTANSVÄRT gott alltså! Vildsvins-revbenspjäll, karéer och kotletter! Potatissallad, bea-sås, Grönsallad <3 fick lite sommarkänslor där ett tag ;)

Och jag måste ju få erkänna hur underbara ungar kan vara ibland haha! kiss och bajs och snopp åldern! total underhållning för oss vuxnas del :P

nu väntar vi bara på att någon ska göra mål, sen blir det sängen! Morgondagen bjuder på MVCbesök och föräldragrupp-träff! :) vi har ju varit på föräldragrupp redan men vi bytte ju MVC! Och dom erbjuder oss föräldragrupp igen, bara för att få träffa lite nytt folk! Visserligen kommer vi nog bara hinna att gå på den träffen som är imorgon, men det kan ju också vara roligt!

Måste få bjuda på en helt underbar bild på tanja! haha, så go min brud (;


Kommentarer
Postat av: Sabina - blivande ung mamma 18 ♥

Snart så har du din bebis i famnen :)

2011-04-08 @ 13:09:21
URL: http://sabinahedlund.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0