7 april

Ganska slapp dag i skolan idag faktiskt, bara redovisningar av mjölk&nöt bestättningsstudien! :) vi är nog klara innan lunch (; synd bara att jag måste sitta här till klockan 4 ändå, eftersom mikael slutar då! hmpf -.-

Ikväll får vi iallafall besök av Mikaels bror Daniel, hans flamma Äwa och daniels två barn William & Kevin :) vi ska grilla :D premiärgrilla för iår! vildsvinsrevbenspjäll, karré och kotletter! Potatissallad och bea (; och grönsallad såklart! Kommer bli supergott, och det bästa av allt - jag slipper laga middag :D

Kommentarer
Postat av: Angel.L92 Mamma till Milja!

Hej :).. ville bara säga att jag har läst din blogg ett ganska bra tag nu och ville uppmuntra dig lite :).. du värkar som en helt sjukt skön person! Vet inte men du värkar väldigt givmild och jordnära :).. Hoppas att du får ett underbart liv med din lilla varelse som snart kommer ut :).. min dotter är snart ett år gammal och tiden bara flyger iväg :).. vill ge tips om att ta vara på spädbarnstiden,DEN KOMMER ALDRIG IGEN! (inte med samma barn iaf :P)



Ville önska dig lycka till :).. Ha det jätte bra från angelica och MIlja :)

2011-04-07 @ 10:17:20
Postat av: alfamamma

Åh, vad härligt att grilla. Önskar att jag hade en bättre gård att grilla på!

2011-04-07 @ 13:44:45
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0