4 april

åh kära nån! Godmorgon godmorgon! i en stor suck..
Idag är det måndag morgon den 4 april, vilket innebär att praktiken inom nöt & köttproduktionskursen är ÖVER. Det innebär också att jag så snällt måste gnugga mig i ögonen och sparka mitt arsle till skolan igen. Jag som mått så himla guttit här hemma i två veckor!

vi städade detsutom hela huset igårkväll, ändå till klockan 10 ungefär! Vilket resulterade till att jag självklart ville duscha innan vi la oss (jag hade bytt lakan), och passade även då på att raka benen.. klockan flög iväg till säkert 11, halv 12 innan vi hamnade i sängen! det hjälpte inte direkt att vi båda två var sjukt pigga och låg och pratade till säkert 1... ja, som ni hör är jag rätt så trött såhär på morgonkvisten! Jag får kanske sova lite middag när jag kommer hem :)

jag slutar 14.00 idag, och M slutar inte förns 16.00! Vilket innebär att jag faktiskt kan få någonting gjort på skolans datorer under dessa 2 timmar!
Förstår verkligen inte hur denna morgon ska gå, jag tog inte upp nåt bröd ur frysen igår, och det ända som var upptinat var en HALV polarkaka och typ 7 skivor röstbröd med vitmögel på ._. så min frukost har bestått av en halv polarkaka, 1 safariyoghurt (yes, I LOVE THEM) och ett glad oboy :(

PUSS & HEJ PÅ ER

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0