27 april

med brist på fantasi så kör vi dagens datum som rubrik :)

Idag har jag haft en riktigt skööön dag! Den har spenderats ute på mikaels barndomsgård tillsammans med hans två systrar med familjer, hans lillebror och svärfar! Vi har grillat och bara umgåtts! eller ja, lillbrorsan samuel fick sig en makeover ;)
Kändes verkligen skönt att få komma hemmifrån ett par timmar idag tänka på något annat! Men jag har inte kunnat röra så värst mycket på mig.. Var dum nog och satte jeans på mig = rörelseförmåga är lika med noll.


Just nu sitter jag och tittar på studentkläder! det slog mig förut idag att det kanske börjar bli lite bråttom!! Mikaels lillebror fick sig en slips och näsduk till kostymen idag och jag fick lite smått panik! Mikael har allt förutom slips och näsduk. Jag däremot måste ha:

* två klänningar (en "bal"klänning, kommer bli en coctail. Och en "springa ut klänning")
* en kuvertväska till balklänningen
* skor till balklänningen! eller ja. coctailklänningen.

skor till utspringandet .. alltså... det är väl bara o ta nå skit ._. inte så viktigt tycker jag.... eller om man köper nå billiga vita ballerinaskor på skopunkten! det duger gott och väl!
coctailklänning har jag redan hittat, skor till den och kuvertväska! ska bara lista ut hur jag ska finansiera detta! hoppas det blir bra! vet ju inte riktigt vad jag kommer ha för storlek ännu, så jag beställer nog  nån vecka efter förlossningen eller så! då jag iallafall kan på ett ungefär uppskatta min kommande storlek!

nu måste jag sluta tjata känner jag... hah. Puss på eeeeeeeer!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0