19 april

godmorgon bloggen! Så får man väl säga när klockan är typ kvart i tio? Jag tycker det :D
Just nu sitter jag och mumsar på lite cheesecakebrownie.. Kommer nog aldrig ta slut känns det som haha!
Känner mig så dubbelmoralisk när jag igår klagade över mina 19 kilos plus och nu äter jag brownies.. jepp, men så är det! 

Idag är det den 19 april, och ser ni vad babytickern säger? 1 DAG KVAR!! Undrar hur många dagar jag går över tiden då? haha. 
Mikael har ju gissat att bebisen ska komma idag :) och dagen har ju iofs precis börjat så vi får väl se! Jag börjar fundera som sagt över hur många dagar vi behagar gå över.. snart är det iallafall dags, JÄVLIGT snart! haha. Det kommer göra sjukt ont, jag kommer nog vilja dö en gnutta. Men när man ser "en unge i minuten" och hör vänner berätta så försvinner allting när bebisen väl är ute, och det är SÅ värt all smärta i hela världen :) Det ska bli spännande att få vara med om det, även om jag kommer ångra min ord när jag väl ligger där!

Älsklingen försöker jobba ända in i det sista, han är ute och plöjer nu... Han plöjde 13 timmar igår och vi får väl se hur många timmar det blir idag... Det är bra pengar iallafall! Gården har också en praktikant som kommer vara här nu under lovet och veckan efter lovet, så det blir iallafall inte brist på arbetskraft när det är dags för bebisen att kika ut :)

såhär tror jag att bebis kommer se ut:
*långt mörkt hår! (långa håret har vi redan sett på UL & jagoch mikael föddes med nästan svart hår)
* blåa ögon
* stora läppar (efter pappa mikael såklart)
* ca 2800g (2900 kanske)
* 49 cm 

det är mina gissningar! jag tänker inte gissa vilket datum, haha. Men jag tror att värkarna kommer starta på kvällen/natten! sen har jag en känsla av att jag kommer få en lååång förlossning, men vi får se! :D alla svaren kommer i förlossningsberättelsen (;

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0