14.33

kommer inte på nån direkt rubrik, så klockslaget när jag börjar skriva får väl duga?
Jag och tanja latar oss fortfarande i soffan och ser på tv.. Vi har varit ute och promenerat en sväng och nu väntar vi båda på att mikael ska komma hem! Vi ska hämta ut vagnen idag :D och mormors paket <3 så idag ska vagnen bäddas, vad mysigt ^^ ! bilder kommer sen :)

känner mig inte direkt fräsch.. eller alltså. fräsch som i snygg. Blåa mjukisbyxor, vit/orangea stödstrumpor, svart nästan genomskinligt linne som detsutom visar magen, och en brun hood-tröja ._. sådär riktigt gravidsnygg är jag! Men man får väl vara så hemma? Glömde även nämna min snygga "lilla-my"-toffs mitt på huvudet! 

det är lite störande också, för jag typ ser min spegelbild i datorskärmen, och då ser jag en liten dubbelhaka :(
Jag vet att det är orättvist av mig att klaga över mina egentligen ynka överviktskilon då det finns människor som har det grymt mycket värre. Men det här har inte skett på flera år, det har skett på typ 6 månader. Jag trivs inte alls med min kropp just nu, känner mig varken glamorös eller vacker som många säger att dom gör när man är gravid! Så jag tänker inte ljuga, jag trivs inte alls med mig själv!! och bättre blir det väl inte sen när bebisen är ute och man har en hängig deg-mage istället! Men det gör väl över såsmåningom. Mikaels syster R har blivit SJUKT SLIMFIT alltså :o efter tre ungar bestämde hon sig för att "nu jävlaranamma", och ja. jävlaranamma! Kan hon, med tre barn & två hundar så kan jag, med 1 unge, 1 hund och 1 häst!!!!

Kommentarer
Postat av: alfamamma

Gud vad jobbigt sen när vi kommer vara smådegiga och bebisen redan är ute... Men det åtgärdar vi fort!

2011-04-15 @ 18:50:56
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0