the twilight saga

idag har jag inte riktigt haft tid för detta bloggande. Fick hem "eclipse" igår, och har alltså haft fullt upp! Såg den igår med samuel och var sjävlklart tvungen att se den en gång till idag. Twilight saga är ju så jääääääävla bra! Jag lovar att jag ser den en gång till innan jag lägger mig ikväll också ^^

Idag har jag mått illa.. Men jag känner mig inte direkt gravid längre.. Ganska trist. Att det kan gå så från dag till dag. 17 dagar kvar till inskrivning på mvc.. vi får helt enkelt se! hoppas att det är på riktigt fortfarande iallafall :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0