söndag

söndagar är så otroligt tråkiga! usch och fy.
kräftskivan igår var totalt underbar! så jääääävla gott med kräftor. bara suga i sig allt gott spad :D mumma! det blev lite alkoholfri cider också, räkor och godis! haha.

Det blev inget berättade för resterande syskon. nixx. papsi är alldeles för rädd.. "jag ringer dom istället" HAHA!.

jaja... gravsymptom då.. börjar få finnar i ansiktet, usch! usch usch. Och idag fick jag som ett litet hugg i magen, sen började jag må extremt illa! men det har gått över. Igår var jag också totalt ubersäker på att jag blödde.. Var antagligen för att det var så kallt i bilen och jag började spänna hela kroppen och fick molvärkar. Det var falsk alarm iallafall, och hoppas på såna dom resterande veckorna! imorn går jag in i vecka 9 :) inte långt kvar till inskrivningen!!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0