sjukligt trött

Idag har verkligen tagit priset! Först så försov jag mig ca två timmar.. var i skolan klockan halv tio.. mockade några boxar, ville sen förklara för en lärare att jag är sjukt trött och inte orkar så mycket (somnar detsutom på bussen JÄMT) och det slutade i stortjut! Jag gick bakom stallet för att vara lite ensam och så kom läraren, och jag fick förklara hela situationen för henne.. Sen kom älskling och hämtade mig, och jag fick lägga mig och sova i Davids (älsklings jobbarkompis) soffa och se på tv! tror inte jag går till skolan imorgon.. vi får se!

jag, micki och david åkte till öb idag också... då fick jag syn på Ronja!  En klasskompis till mig som har BF (beräknad förlossning) i september!! :D hon var verkligen jätte stor! David uttröck sig vänligt "ja... nu ligger du i lä!" haha, och jag håller väl med.

Men eftersom älskling hämtade mig strax innan lunchen så har jag inte käkat så mycket idag.. det blev ingen frukost pga försovning, och sen fick jag och älskling dela på hans lunch.. sen kom vi hem typ sju! så magen var totaltom när vi kom och, och jag passade på att kika om själva magen har växt! (alltså utan mat o gaser, haha) och det har den!! :D så kuligt!

Nu är svärmor och handlar en bunke glass, så det blir lite fika här innan sängen ropar :) och min siri prinsessa har kommit hem! ååh min snutt, så stor och fin hon har blivit! <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0