ny tid :)

mitt i alla svallvågor kom jag ju på att barnmorskan ringde igår och vi har fått en ny tid för inskrivning;
tisdag 28/9 kl. 13.45 


mycket har hänt idag.. eller nja. Dagen har varit rätt enformig i tårar! Men nu verkar det vara slut och jag är rätt nöjd med mitt förhandlande.. Det som sker i framtiden är att vi (innan bebisen kommer) ska ha en egen lägenhet samt stöd från socialen! jag har sagt att han är välkommen o bo hos mig, annars kan han bo kvar hos sin mor. Jag kommer aldrig att klara av att bo här, så detta är den bästa lösningen för mig. Sen vore det självklart bäst om jag fick bo med min älskade man! och han har sagt att han vill bo med mig.
"jag vet väl att du ringer dit även om jag säger nej till det, o jag får ju lov o flytta med, för jag vill ju bo med dig!!"

hoppas detta går vägen. Som vanligt ska man ju inte ta ut segern i förskott! vi håller alla fyra tummarna i denna kropp :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0