när ska det ta slut?

när ska denna svallvåg av obehagliga och ledsna känslor försvinna? det kan inte fortsätta fungera såhär!! två fulla dagar i skolan, har varit roligt och fungerat helt utan problem, och självklart idag.. 10 minuter in i lektionen störtgrinar jag, och för vad? jo, för att jag skulle få jobba ENSAM. Elelr nej, inte ens det, jag skulle ju få arbeta med läraren hela dagen..

det är många tankar som far omkring i mitt huvud just nu.. tänk om jag blir lämnad ensam? tänk om jag inte blir en bra mamma åt mitt barn?

ah.. vi får se.

Kommentarer
Postat av: angelica

men söttjejen, det ordnar sig! :)

2010-09-23 @ 10:20:40
URL: http://angelicank.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0