inskrivningsförsök 1!

jag kopierar mitt dagboksinlägg från blimamma.se;

har idag gått in i vecka 11 (10+0) och har verkligen sett fram emot den här dagen! Räknat dagarna till den 20e lixom. varför?
jo för att idag skulle jag och min sambo på inskrivning!

dagen började med att ingen av våra väckaklockor ringde, dock vaknade jag kvart i 8 ändå (tur), för vi hade tid 8.30! jag får upp sambon så att vi är inne på MVC kl 8.28!!! helt otroligt.

sen sätter vi oss i väntrummet, och vi hör en tjej sitta o prata i telefon i rummet bredvid.. när hon pratar klart kommer hon ut och säger; skulle ni till barnmorska carina mäkkinen?

jag; eh.. ah?......
hon; ja, carina är sjuk idag, tyvärr... jag beklagar.
jag; men.. aha?.. :S
hon; ja.. jag får be om ursäkt att ni inte fått information om det här tidigare..

och jag bara OH NEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJ VAD ÄR DET HÄR?!?!?! :'((

dagen jag suttit och räknat ner till.. oso är hon SJUK??? dom påstod att hon hade försökt o få tag på mig, men min mobil har ju varit påslagen :( Hon skulle iallafall säga åt carina att ringa mig och fixa en ny tid.
Idag är verkligen en skitdag rätt ut sagt. Värre blir det när mina hormoner flyger omkring och jag gråter för allt, har en ickeförstående sambo osv osv...!!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0