inskrivning äääntligen!

hoppas det är sista gången jag skriver det ordet!! haha. nu är det gjort :) känns bra! vi satt och pratade, jag fick ta prover, jag fick böcker och sådär..

det konstiga tycker jag är att jag inte får träffa henne förns EFTER ul.. inte komma o lyssna på hjärtat eller något sånt.. :S glömde tom att fråga det! jag får nog ringa henne o fråga om det..

annars är jag rätt nöjd faktiskt.. ska på läkarbesök på fredag pga min sjukdom antar jag... samt gynundersökning om jag vill men tror jag skippar det!

annars? vecka 11+1 idag :) inne i vecka tolv alltså! känns riktigt fint :) får ta en magbild snart!!! haha. har inte hänt så mycket, men ändå.


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0