dålig start på dagen

min älsklingsmikael skjutsade mig till skolan imorse.. sen satt vi och pratade i bilen och jag påminde honom att han MÅSTE tala om för sin chef att han ska vara ledig på måndag morgon pga inskrivningen hos MVC!! då sa han typ "jag tänker inte på det hela dagarna som du gör.."
Och jag bar ........... *TJUTA******** DU HAR FÖRSTÖRT MIN DAG BLA BLA BLAAA.

Det lät som att han sa att "glömmer bort att du är med barn" eller alltså "glömmer bort att vi ska ha barn", så han typ skiter i det. Men fick förklarat för mig att så var det inte.. han menade att "glömmer bort att berätta för folk"..

ja okej.. det får väl duga då!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0