dålig självkänsla..

kopierat ett inlägg från min dagbok hos blimamma.se:

dom säger att det är normalt men.. ah. är i 10+5 idag och det är inte första gången jag kännt såhär.. vet inte om jag gått upp i vikt pga graviditeten lite också.. men jag känner mig så... FET!!!

min normalvikt är 43-45 kg (jag är 152 lång, så ingen fara).. men det känns som att jag gått över 50 sträcket. Känner hur magen väller över byxorna, hakan hänger.. usch! och jag ser ju på magen att fläsket kommit fram, det är inte direkt som förut.. Det är ingen bebis mage heller, det är alldeles för tidigt.. nee... kan ta en riktig näve med mage i händerna!

känner mig riktigt oattraktiv och osexig, detsutom när jag och min sambo inte haft sex på över en vecka efter denna helg (blir inget i helgen eftersom jag inte är hemma).. lär inte bli nåt efter helgen heller eftersom vi börjar skolan sen och är helt slut typ...

totalt döda mig! hur kan man känna sig snygg igen? kan inte direkt göra mig iordning för jag läser byggnadsunderhåll, en praktisk kurs där man inte direkt är gjord för att vara snygg i... sist jag hörde min sambo säga att jag var fin var igår, och det var på BEGRAVNING... och då var jag ju såklart iordninggjord. inte annars.
och hur får man tillbaka passionen i förhållandet? verkar inte ha blivit direkt bättre av att "vi ska ha barn!!!". han verkar inte ta det på allvar ännu...

Kommentarer
Postat av: Mikailmarit

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 16:25:42
URL: http://mikailmarit.blog16.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0