magen v 8+1 (9)

har inte alls varit en rolig dag idag!! :( gick till skolan mot all förmodan, vi hade ju ändå praktiskt hästprov, så jag var ju tvungen att grejja det! Valde en, vad jag tycker, as mysig häst - Mendelsson :) jätte mysig o pyssla med men hade aldrig sprungit med honom *fan*. bandageringen gick bra, knoppningen gick bra.. sen skulle vi ju upp till ridhuset för att visa häst vid hand. Där sket sig allt TOTALT!!! medelsson blev lite småbusig och började slänga sig bakåt osv.. och med mina nya fina jääättte söta hormoner började jag gråta på en gång, och det var så himla pinsamt så ni anar inte!! Ville inte direkt berätta för Carina heller hur det låg till.. kändes inte som att det var värt det utan förklarade bara fint att jag är mer känslig nu för tiden.. det var inte alls roligt! så efter lunchen åkte jag hem, med ögon som bara liknade streck.. 
Vet inte varför jag blev så himla rädd/ledsen.. men jag grät verkligen som ett litet barn, jag kunde knappt andas! Jag fick verkligen kippa efter andan..

jaja, nog med det! Idag har jag gjort en smörgåstårta åt papsin som fyller 19 år imorgon!! :) har säkert nämnt det förut.. han vill ha med tårtan och bjuda sina jobbarkompisar på.. Men jag gjorde en liten liten åt mig och samuel iallafall :)

Här kommer detsutom en ny magbild! vecka 8+1. bilden är tagen igårKVÄLL.. Jag blir speciellt svullen på kvällarna (det är INTE gaser, jag lovar. så jag vet inte varför det blir så). Men där inne ligger skitliten!! :) <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0