v 12 !!!

jag har varit lite smådålig på att blogga på sistone faktiskt.. måste jag erkänna. men men..
vecka 12 nudå, idag söndag! Eftersom jag blev flyttad en dag bakåt enligt BM :) BF den 17, istället för den 18. alltså vecka tolv idag, inte imorn ;) Det känns riktigt härligt, och drömmen börjar kännas som en verklighet :)

lite allmänt då
Bebisen;

Nu förändras bebisens ansikte. Ögonen, som till att börja med satt på sidorna av huvudet, sitter nu närmare varandra och öronen sitter också på ungefär rätt ställe. Vävnader och organ som redan är formade växer nu snabbt och mognar. Bebisens tarm, som började som en ansvällning på navelsträngen, kommer att börja resan ner i buken ungefär nu. Läs mer om hur din bebis utvecklas denna vecka här.

mamma;

illamåendet ger med sig, mer engergi! Risken för missfall minskar drastiskt denna vecka..

Nu börjar man bara bli större och större :) byxorna har börjat sitta åt lite, och jag vill helst av allt knäppa upp jeansen! Måste lösa detta på nåt vis! måste vara bekvämt att gå runt i skolan :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Fortfarande beräknad till den 17 april? Isåfall är vi beräknade samma dag.

Mvh

2011-01-18 @ 21:44:19
URL: http://liiindaaoxelgrens.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0