stockholm

nu sitter jag på bussen påväg mot stockholm :) vi ska på studieresa med de flesta treorna till bl.a riksdagen och en moské! moskén kör vi idag, sen ett museum och sen har vi fri tid :D ska inhandla mig en ny och STÖRRE bh, haha! känns riktigt härligt :)

Vi åker två bussar dit. en vanlig, som jag sitter på. Och en dubbeldäckare som "pappa" sitter på. Jag ville inte sitta i samma buss som honom för han beter sig lite annorlunda när han är med sina vänner.. Sprallig och uppe i varv, ska visa sig häftig.. ja nivet, som killar gör! Och då sa jag att det är bättre att vi sitter på olika bussar, så slipper jag se honom = slipper bli arg/irriterad osv.. haha!

Nästa stopp blir etuna, där ska vi fika "frukost".. herregud, kan inte ett preggo få lite mat eller :( jag är ju skithungrig!! Har käkat två morötter och en banan iofs.. men det mättar inte så mycket, så jag hoppade på godispåsen! inte så bra det heller men vafan.. jag har ju ätit nyttigt idag ^^

så synd att jag inte tog bild på magen igår! plus att vi hade skolfoto, så jag var lite uppklädd :) hade en pennkjol som började från under tuttarna typ, och var till lite under rumpan :) är extremt svullen om magen nu! och denna gång var det inte pruttar, haha. inte bajs heller, för jag hade bajsat på morgonen (ÄNTLIGEN EFTER TVÅ DAGAR!!!!). Är så jävla hård i magen..

aya.. jag får väl blogga senare! :) ta kort på nya bh:n kanske.. vi får se. har ändå ingen sladd till mobilen idag!
hööörs. fan vilket långt inlägg det blev! haha. pussss =)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0