oj

har suttit och läst igenom min blogg lite och inser att jag fått väldigt kort stubin.. speciellt mot min sambo. Förlåt hjärtat, du vet att jag älskar dig mer än vad du förstår, du ska bli den underbaraste pappan till mitt barn jag kunnat tänka mig! du har gett mig det finaste man kan få! även om du inte gav det direkt i handen på mig.. det var ju ett litet misstag. Men det lyckligaste misstag jag begått, och jag vet att du känner likadant <3

jag ska försöka hämma mig lite på bloggen hädanefter, eftersom jag vet vilka ARSLEN som läser min blogg :) :) :)

men hallå världen, kan ni fatta eller? för det kan inte jag; JAG SKA FÅ EN BÄBIS!!!! <3 med min bästa micki :D

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0