knaprar chips

jo. jag knaprar chips i oändlighet. Sourcream and bearneise! rätt så goda faktiskt, dock blir man väldigt törstiga av dom. Men jag har ett litet glad cola här också! shit, baby mage eller fläskmage på G? hmm...

idag går jag in i vecka 15!! 14+0 :) enligt BM.. 13+6 enligt blimamma.se.. Sen ändras väl BF igen efter ul..
Jag hoppas jag får en tid för UL snart!!! Lina, som har bf den 16 april (dagen innan mig) har redan fått tid för ul, den 15 november :( WHAT 'BOUT ME?!?!?!?! jag måste få tid snart också ju!!!

igår kände jag faktiskt den lille svänga omkring i magen :) det är så mysigt! och mysigare ska det bli, för det är inte riktigt så jag känner det om jag står upp.. jag känner det när jag lägger mig på kvällen och ska sova, kroppen lugnar ner sig lite.. men skriver inte i det i "mina första år" boken, eftersom det inte varit sådär att "WHAA H*N RÖRDE SIG, ÄRLIGT H*N RÖRDE SIG!!!" - moment än.

sitter och chattar med pappa mikael på facebook chatten...han ska tydligen jaga älg och spela innebandymatch den helgen jag har tänkt o komm hem o få lite kärlek.. nice, eller inte. aya. man kan väl inte få allt i världen, jag fick ju ett barn, right?

vi hörs seeeeeeeeeen. längtar tills demie kommer hem från jobbet!! :D demie och dominique, för lilla söta cleo är hos sin pappa tills imorgon, då får domi vila lite :) det är hon värd!
kraaaaaaam

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0