jävlar vilken helg

ah fyfan.. jag vet inte ens vart jag ska börja?! jag åkte hem från nykvarn med en känsla i hela kroppen att helgen skulle gå åt helvette.. och mycket riktigt. Men inte av den anledningen jag trodde! Jag trodde att själva problemet skulle vara mikael och han jagande osv.. Men ICKE! morsan och jag börjar fightas på telefon, hon slänger luren i örat på mig (!?) och stubinen för mig räckte inte mycket längre, så jag kastar min nokia xpressmusic touchtelefon i asfalten....................................................
Inte mycket av den kvar alltså. Ska ändå ta med den till pappa nu, så får han ta med den till thailand o se om man MÖJLIGTVIS kan laga den. Eftersom den inte är köpt i sverige har jag ingen garanti på den. skitsak. 

Jag är iallafall mäkta förbannad fortfarande.... Speciellt när hela telefonen är full i BILDER, MUSIK och FILMER!!!!!! jag har ju fan facebook i mobilen lixom :'( TOUCHTELEFONEN!!!! och så självklart drömde jag inatt att den började fungera, utan förvarning. jävla cp!!!!!!!!!!111ettett

åh jag blir så besviken! alltså, egentligen vet jag fan inte ens vad vi bråkade om :s hon började anklaga mig för att anklaga henne för saker .. sen bad jag henne hålla käften och så la hon på.. men aya.

HOPPAS THAISARNA KAN LAGA MIN TELEFON!!! tur att pappa ska dit om bara några veckor. hoppas bara att det inte blir som med med min förra mobil.. att jag fick hem den lagad, sen slank den ur fickan när jag åkte traktor med mikael, telefonen åkte under sätet och blev totalmos.. efter SEX dagar bara. åh jag blir totalt jävla galen.

Idag ska jag iallafall tillbaka till nykvarn.. önskar fan jag bodde där!! önskar jag kunde tagit med siri dit.

som jag sa från början; jag skulle fan inte ens åkt hem den här helgen! kände fan på mig det!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0