gulligt sms

igår åkte min älskling ifrån mig, för nu ska jag på praktik! Det kommer bli supergrymt, förutom just att jag måste vara utan min man :( usch.. igår var så hemskt!

Men jag fick ett jätte gulligt sms, som fick tårarna att rinna ännu ännu mer!! Smset är ett svar från ett jag skickade;

"God natt älskling. Det var synd att kedjan gick av. Men vi får skaffa en ny sen. Du har ju vårt barn att trösta dej med. Den kommer alltid att finnas hos dej. Jag är alltid med dej. Jag älskar dig mer än någonsin nu. Vi är äntligen en riktig familj. Jag älskar dig mest av allt. Sov så gott. <3 Du är mitt allt."

:) <3 jag får ont i hela kroppen när jag tänker på honom :( uscccccch. Att saknad kunde vara så stor!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0