fixat o klart :)

sådär! nu har jag äntligen fått in min blogg på www.blimamma.se ! är rätt nöjd :)

Kan snabbt presentera mig för er nya; Erika heter jag, 18 år och har BF i april :) så jag hinner faktiskt fylla 19 innan jag får mitt första barn :) Jag och min sambo (pappan) bor tillsammans och är redan en liten familj på två hundar och varandra! titta vidare i bloggen så syns mycket mer av min vardag!

Jag skriver om min graviditet, hur jag mår, hur jag känner osv. Men även om mitt privatliv, som jag tror många kan reflektera i!

ha det bra alla mammor!! pussss.

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0