dilemma och misär!!

åh, jag tror att jag snart blir lite halvt galen?.. Jag har så himla mycket i huvudet nu så jag snart spricker!!
lägenhetsletandet gick jätte bra.. tills idag då jag fick tag på ENA lägenhetsägaren.. den dyrare lägenheten är såklart såld, och jag får verkligen inte tag på killen som äger den lägenheten vi faktiskt vill ha! Han har lagt upp nåt jävla nummer som typ.. inte stämmer?? Har mailat honom nu och hoppas på svar! Vill så gärna ha den lägenheten :( NUNUNU! pronto!

det är ett stressigt läge att veta att jag måste hem och bo med min sambo hos hans mamma. Det är en riktigt rejäl stressfaktor.
sen då? JO. Hon som har min häst på foder/avbetalning.. Hennes MAMMA hörde av sig till mig idag (har aldrig pratat med människan förut) så jag ringde upp henne.. Och vi satt väl o pratade fram och tillbaka om själva situationen, för en situation finns det verkligen! Ordagrant sa hon "du måste nog komma och hämta hästen, detta kommer inte sluta så himla bra". Eftersom hon som har min häst nu är tydligen arbetslös och har detsutom inte betalt mig ett enda öre för hästen! Eller stallhyra till ägaren av stallet han står i..
Jag måste hämta honom nästa vecka!!! har ingen stallplats, ingenting, inga pengar.. ÅÅÅH!! vad gör man? jag får klura på detta och sen uppdatera..

plus att man har en jävla unge påväg :O hahah! shit alltså.. Men på den fronten blir jag lycklig, när jag ser att jag är 15+1 idag, VECKA SEXTON :) så härligt att se tiden ticka framåt ^^ se att det börjar hända lite saker i magen och att man snart ska få vinka åt den lille på en monitor :) jag och pappsen kommer vara så lyckliga! Och jag kommer sitta och stirra på det där fotot av UL i evigheter! MIN BEBIS... MITT BARN! <3 min mening med livet :)



Jag och min (<- änsålänge) vackra prins! till salu för den intresserade!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0