vi älskar dig!

det var riktigt skönt att komma hem till en man, som smeker på magen, försöker känna och säger att "jag längtar tills vår lilla kommer!!" 

Det är lyckliga ord :) <3

vill också tillägga att jag hämtade ut min journal från MVC igår :) den ser mycket lovande ut! haha.
Min blodgrupp är; O RdH positiv! :)
Jag har inga könssjukdomar och jag är immun mot rubella! supersweet, haha :) nu är det inte många dagar kvar till ultraljudet! :D 

skulle tagit en bild på magen idag, men mannen tog med den ut på älgjakt! Har ju ingen mobilkamera längre eftersom jag kastat sönder den -.-' men men! får bli en bild imorn eller på måndag :) tror inte det hänt så mycket ändå... Imorn vandrar vi in i vecka 18!! (17+0)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0