småshopping även på distans!

japp, idag har vi fått lite nytt! :) jag och hjärtat har varit på IKEA och handlat sängben till vår säng, och ramar.. På hemvägen åkte vi förbi mikaels syster och hämtade spjälsängen vi fått av dom! :) och i stockholm har pappa varit och hämtat ett skötbord + badbalja hos mina kusiner! :) fick även ett oöppnat paket med blöjor, oöppnade flaskor/tuber med duschtvål (för första badet) och hudlotion till baby :)

är riktigt nöjd! annars har jag haft en helt okej skoldag på mariebergsskogen! börjat läsa en ny kurs "akvaristik" som alltså handlar om akvarium och fiskar, haha! men det blir kul, vi ska få starta upp ett eget akvarium, köpa fiskar osv :)

idag har lägenheten blivit betalad också! jag har skickat iväg papprena till ekonomiansvarige på HSB och imornkväll får vi nycklarna!! :)
nu ska jag se klart på bonde söker fru med min alldeles egna bonde ;p
pusssssss!


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0