shopping!

här kommer bilder på vad jag fick med mig hem från stockholm! Inte alls mycket, men jag är nöjd. Har ju inte direkt nån "egen häst" på det sättet längre  ^^ 

men först! En bok jag rekommenderar! Fick låna den av min svenska lärare! den ger det utlåtandet att "du kan allt! var säker i dig själv, så klarar du hela förlossningen galant" typ... Det ser även ut som en vanlig pocketbok, men den är mer som en uppslagsbok och handlar om allt möjligt! :) väskan, smärtlindring, ställningar på förlossningen, barnmorskan! Det finns även ett kapitel för blivande pappa att läsa =)'

här; skriven av Gudrun Abascal, "att föda"



köpte ett täcke till min lilla småfrusna dvärgpudel :) ett agria vintertäcke skulle jag vilja kalla det. Eller kanske ett smått regntäcke med fleecefoder? det var inte så värst impregnerat.. Det tål småregn och snö.. Men inte om det typ skulle spöregna! Men det är bara o köpa en impregneringsspray! :) hoppas att det sitter galant! För sjuuukt snyggt är det ;)



och tillsist dom söta små diinglisarna! :D tofflorna åt lill*n <3 så himla söta!! och i så himla mjukt material :) min detsutom första investering/shopping åt den lill* :) det är ju kossor på tofflorna, såklart! Annars hade ju pappa blivit ledsen :)





puss på er!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0