RUL!!! :)

imorse, klockan 09.00 hade jag och mikael tid för rutinultraljudet på centrala sjukhuset i karlstad! barnmorskan var inte en endaste minut sen och det var så himla mysigt!

först så hällde hon gelen på magen, och började smeta runt den med den där grejen som kollar med, staven typ. Jag och mikael ser typ två bollar bara och båda tänker "shit, det är ju ingenting där inne!!" tills den lille kroppen visade sig :D åååh vilken känsla! en liten mini krabat där inne i magen ^^ h*n låg rätt högt uppe då också, nästan vid naveln :) h*n sparkades, kliade sig i ansiktet, öppnade munnen, boxades! "en riktig liten piggelin" sa barnmórskan, haha! åååh så underbart vacker :D

på bilden vi fick med oss hem fick vi med ena handflatan :) riktigt bra bild! så himla fin min lilla bebis :D vi tog inte reda på könet, för dom som undrar och detta har mikael (pappa) bestämt ^^ han vill ha en överraskning, och det kan jag väl faktiskt acceptera :)

jag kommer att scanna in bilden i helgen när jag är hos mamma! vill inte blixtra på den eller nåt sånt, för då kanske den förstörs eftersom bilden är ljuskänslig :/ 

fick ändrat BF också! från den 17e april till den 20e april! vilket innebär att jag idag är 17+6 bara! haha. men ni får leva med det :P



Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0