mammablogg galan 2011!

Hej hopp, såg just att jag fått en inbjudan till mammablogg-galan 2011 i maj :) låter supermysigt och hoppas verkligen att jag kan gå! ska se vad biljetterna och så kostar ;) är detsutom precis förlöst då så vi får se :D det vore iallafall superduper roligt o träffa andra mammor som bloggar osv.. jag har hört att man måste skynda sig för att få biljett!!! :)

annars är väl allt bra med oss :) eller njae. Jag hoppas iallafall att liten mår bra! bäst förresten! Jag själv däremot har fått mig en urinvägsinfektion igen! Senast hade jag pencillinkur för en månad sen eller så! Inte alls roligt :( har fått tid hos vårdcentralen idag klockan 15.25. Den "tidigaste" tiden dom hade! jaja.. har pinkat morgonurin så jag behöver inte bekymra mig över nåt sånt iallafall :D bara gå dit, få svar, hämta medicin, må bra!

och det är helt otroligt! om endast ÅTTA dagar (en vecka imorgon alltså) är det U L T R A L J U D  :D <3 yääääääi! jag och pappsi kommer vara så överlyckliga :D TVÅ bilder ska vi ha! En i babyboken och en i en raaaaam uppsatt på väggen <3 mitt lilla monster!! :) hoppas bara för guds skull att allting är bra med bebisen, vet inte vad jag skulle ta mig till annars :( <3 vi håller tummarna, okej?!

förövrigt började skolan igår, hehhe. En sån HIMLA rolig grej höll på att hända, med det blev en undanmanöver och hela situationen blev helt okej trots allt :) men så är det väl, man kan inte älska alla ;) verkligen inte alla!!
och som ni nog förstår har jag inte varit i skolan idag, eftersom jag trodde jag skulle få en akuttid på morgonen, som jag fick i nykvarn (HAAALLELUJAH, älska sthlm) men neh. fick typ sista tiden som fanns, gr8! 

idag har jag då tänkt o gå o kika på våran nya lägenhet, SOM VI FÖRÖVRIGT FÅR KONTRAKTET PÅ IDAG :) bara skrivas på, betala och whops! lägenheten är VÅR :) V Å R <3 min och mikaels!! super!

pussssssssss.



Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0