härligt

Nu är vi helt inflyttade och fått iordning på allt, riktigt fint! :) saknas bara "soffhörnan"! lägger upp bilder någon dag! dagens skoldag har väl varit.. värdelös? hela förmiddagen hade vi lantbruksdjur, och efter lunchen (som detsutom var skitäcklig) åkte vi på "studiebesök" hos ett hunddagis i kristinehamn, som varade i kanske totalt en halvtimme? åkte till karlstad busstation, väntade på bussen en timme sen..

kom jag hem och lagade mat till mig och älsklingen som skulle komma en timme senare! kyckling i ugnen med tagliatelle blev det! mums faktiskt. Dock har jag börjat få halsbränna så in i heeeelvette när jag äter :( mindre roligt!

vill säga grattis till lina som varit på UL idag, det vankas en liten flicka!!! :D På onsdag ska jag på ultraljud, får dock inte veta vad det ska bli för något :( med det ska bli huuuur skönt som helst att få se den lill*! <3

nu blir det sängen med älsklingen och titta på tv o mysa :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh tack:D jag är så glaaad:D fast det kommer jag såklart vara även om dom ändrar sig sen och säger att det är en kille ;) snart är det din tur:D!! puuuuuss!

2010-11-15 @ 19:12:33

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0