Gravid mitt i vintern..

ja.. alltså. Mycket säger att en graviditet är det bästa som har hänt en, och att det är så himla mysigt! Och visst är de det. Om man inte, som jag tex, råkar "planera" så fint att man ska gå och vara höggravid mitt i vintern. Att vara gravid över huvud taget tillsammans med dessa hemska minusgrader!

alla ni som längtat efter snön, vintern.... ÄR NI GLADA NU??
Det här med att man skulle bli varmare under graviditeten är ren jävla lögn, för jag fryser tamejfan arslet av mig :( det är riktigt hemskt!! Idag har jag detsutom den där lilla känslan av att "snälla lilla du. kan vi inte bara spola tiden framåt så du kan komma ut, jag vill inte ha dig i mig längre!!"

det börjar kännas jobbigt nu, i vecka 20. Och det är 20 veckor kvar!!! det kommer bli mycket skratt, glädje och lycka, men jag kommer detsutom bli så jääävla tung! haha. Jag vill inte ha en livmoder som ilar pga växtvärk, mensvärkar och oroheten av att du inte lever hela tiden!! :( det är sjukt jobbigt, både psykiskt och fysiskt att vara gravid. Men ändå det bästa som finns! ja, man kan dra tusen slutsatser. Idag vill jag bara ha ut dig, ha dig liggandes i mina armar och känna på tusentals sömnlösa nätter! :) <3 orkar inte gå i skolan och vagga som en tant, inte kunna gå lika snabbt som polarna bara för att man blir andfådd som en gris för att man inte orkar hålla tempo!

snart jul detsutom. Vilket också ger mig ångest, pga ekonomin. fyFAN säger jag bara -.-

Kommentarer
Postat av: Lina

know the feeling! Jag har satt en sån superlåg budget till julklappar så jag är säker på att jag kommer ha råd x) och snön håller på och ta livet av mig! Men jag har i alla fall inte ramlat än! ^^

2010-12-01 @ 10:32:19

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0