bye björknäs

japp, nu sitter jag ihopklämd i ett hörn sittandes på väskan på tåget :) trodde inte det skulle vara såhär fullt, men jojo! :( känns lite halv keft när magen börjat spänna på kvällarna.. baby kommer inte vara glad på mig ikväll! Men jag får komma hem och träffa älsklingen. Tur att jag fick låna ett par hörlurar av demie så att jag iaf får njuta av spotify!

det var så himla trist att lämna björknäs, tristare  och jobbigare än vad jag hade tänkt mig :( flera tårar rann ner från mina kinder. usch, jag önskar det vore så som dominique sa "näe, du får inte åka. du är min flicka nu, du bor här!" för det hade varit super! :) men jag kommer tillbaka somsagt.. känns lite jobbigt också att lämna little igen, fast jag vet att han inte kan ha det mycket bättre än vad han har det på björknäs, men demie tar bra hand om honom. känns bara som att jag sviker honom igen, fast jag vet att jag inte gör det, men vi människor är lite småknasiga. påtal om knasigt så åååh vad jag kommer sakna lilla troll-cléo! underbara unge med jävla glöd i, eller hur man ska uttrycka sig snällt (a) haha. Hon är så roligt, så störtskön när hon är på sitt bästa humör :) ja, jag kommer heltenkelt sakna hela björknäs! alla 8 hästarna, bonny, kåta spike och självklart min sängpolare Safira! men framförallt Demie :) <3 
Men jag får komma hem till min man som älskar mig, och honom har jag saknat alldeles för länge nu :) detta behövs! plus, im back soon ;) det är ju sthlm horseshow snart :D

pösssssss.

Kommentarer
Postat av: Johanna, Jenny & Lina

en 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan



_____________________________________________________________

2010-11-04 @ 20:29:42
URL: http://mammagala.se
Postat av: Démie

Och jag saknar dig mitt hjärta! Ush jag var så ledsen när du hade åkt! Men som sagt... vi ses ju snart!! Puss, love you!

2010-11-08 @ 13:29:54
URL: http://demieguiron.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0