bilder på lägenheten

tjenahopps och godmorgon! uppe med tuppen var jag imorse, eller typ är?! Mikael är och jagar hare med tanja (vår jaktstövare) så jag gick upp samtidigt, så att min lilla pudelälskling fick komma ut och göra ifrån sig. Självklart ville hon inte bajsa eftersom det kommit snö inatt, och det är ju såååå mycket roligare! eller inte -.-

hade tänkt att boka en tvättid idag också, men vafan, vi har ju ingen sån där "cylinder" med våran lägenhetsnummer på så vi ens kan boka :S jag måste ta reda på det här!!! måste ju tvätta lixom..

aya, här kommer lite bilder på dom "inredda" ställena i lägenheten än så länge, hahah! inte världens snyggaste, men beboeligt :) mysigare blir det nästa helg, för då får man börja juuulpynta :D



köksfönstret.. mikael fick vara med. Där ser ni även min SKITstora ägda dator, den är bäst.



köket också!



våran sovplats! hehe Ska fixa en sängkappa och lite sånt, men såhär ser det iallafall ut just nu! vi väntar även på att skaffa en ny soffa, soffbord och matta! sen ska vi väl vara ganska så inflyttade :)


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0