13 dagar kvar! :)

13 dagar kvar tills vi vår se vårt lilla hjärta sparka omkring i magen! :) ska bli så supermysigt! Jag blir tårögd så fort jag tänker på det, en stor glädje rusar igenom hela kroppen! ska bli så otroligt! :D jävlar i min själ den som förstör den dagen för mig, för det kommer att vara näst intill omöjligt!

sista dagen på björknäs idag. Allt är färdigt i stallet, bara jobba hästar som är kvar, och fota min lillpålle! Känns så tråkigt :( jag har ju bott här! det här är mitt hem! hahah. Nu måste jag hem till nåt jag ibland anser vara ett inferno. Jag längtar så tills att allt med lägenheten är klart. Färdigt!! Har dock inte hört något från HSB på ca 3-4 dagar, dom verkar inte ha så bråttom.. vilket är lite trist :/ riktigt jävla skittrist om jag får säga så! Vill verkligen ha eget men M nu!!

igårkväll fick han mig iallafall på lite bättre humör när han sa att han också längtade tills vi fick eget, att det ska bli skönt :)

förövrigt känner jag mig lite ledsen över att jag måste åka hem, samtidigt jätte glad för att pappa mikael äntligen ska få klappa bebismagen lite! vilket jag hoppas att han längtat efter, eller jag vet att han har det :) så som han skulle fingra på magen när jag var hemma sist!! :) mysigt!

Pappa kommer och hämtar mig strax innan kl 19.00, tåget går 19.40, och jag är framme 22.15! tur att det finns bärbar dator med mobilt bredband! måste förresten leta upp adaptern.. så enkelt med bara trådlöst! :) neh, nu får jag nog faktiskt ta och ge mig, så jag hinner tömma blåsan lite innan stallet kallar!



Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0