Byta bloggadress?

Jag vet att jag kände mig mer motiverad till att blogga efter galan men det har ju inte blivit så, snarare tvärtom! Det är ju mestadels för att jag aldrig sitter vid datorn längre och jag kan inte lägga upp bilder på bloggen via mobilen. Iallafall inte hos blogg.se! Därför har jag stora funderingar på att byta till antingen wordpress eller nåt annat. Tyvärr kommer jag nog inte kunna flytta över den här bloggen till det nya stället, men försöka går alltid!! Och kan jag blogga med mobilen kommer ni definitivt få höra mer från mig, och se ;) nu måste jag göra mig iordning, för klockan 15.30 ska jag sätta in en kopparspiral hos barnmorskan!!!

Kommentarer
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Blogspot funkar med bilder med :)

2011-09-02 @ 16:18:54
URL: http://kotek23.blogspot.com
Postat av: Stephanie

Byt till blogspot som jag gjorde. Dom har en kanon app till iphone. Jag älskar nya bloggen redan nu. Och det nästan brinner i fingrarna av att jag vill skriva ;). Jag var bloggtrött jag med. Och hade ingen lust. Men sen jag bytte och kan uppdatera via mobilen så är det klockrent. Blogspot har även en funktion där man kan köpa ett eget domän namn om man vill :) Smart grej..

Postat av: Malin Monroe

med wordpress ska det gå att flytta över.. samma sak med nattstad. Båda går att blogga via iphone. :) Man tjänar pengar dessutom via nattstad. =)

2011-09-04 @ 19:48:25
URL: http://www.mallanmamma.se

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0