kisseriet

Jag vet inte riktigt vad som är på tok.. Jag hade inte alls problem att kissa efter förlossningen så det har nog inget med det att göra.. men dom senaste tre dagarna har jag haft det jätte svårt att kissa :s  Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.. Det gör inte ont eller så, men jag känner mig lixom inte kissnödig, och när jag väl blir kissnödig kommer det bara lite grann!
Jag är inte så öm längre heller och blöder väl inte så värst mycket. jaja, jag ska ringa vårdcentralen imorgon så jag får ta ett urinprov och sen kanske få pencillin! jag måste ju få kunna kissa :O

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0