Igår

hejsvejs, jag ursäktar mig för att jag inte skrev nåt igår, men jag hade fullt upp!
först vaknade jag och lillkillen, han och jag fick frukost och sen promenerade vi ner till trossnäsfält där det var dressyrtävlingar, det är även dressyrtävlingar idag också! tror det är dressyr idag..
sen när vi kom hem for vi iväg och köpte en födelsedagspresent till Olivers lilla kusin Jack som fyllt tre år, han firades igår med ett litet barnkalas!
När vi kom hem därifrån åkte vi och hämtade potatis som ska sättas i potatislandet bakom huset som Mikael och Christian håller på att pyssla med! Lillkillen badades igår också, och jag fick mig en dusch och sen var det ju dags för eurovision song contest!

vi somnade såklart, men har idag insett att vi faktiskt tog bronsmedalj ;) Det sa jag från första början! Saade kommer vinna melodifestivalen, och när han kommer till eurovision kommer han gå långt! Jag hade minsann rätt :D sverige börjar fatta hur man ska spela.. 

aya, jag (tönt som jag är) tycker faktiskt "popular" är sjukt bra, haha :D
idag vet jag inte riktigt vad jag och lillkillen ska göra.. sova tror jag :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0