IG-varning

shit.. Idag fick jag reda på att jag tydligen har IG-varning i kursen "utrotningshotade arter".. Okej tänkte jag, vafan har jag gjort "fel" nu då?? :S
då handlade det om art-redovisningen (som jag bara ska maila in, lätt som en plätt) och ett PROV! vadå prov?? :O provet var i slutet på april tror jag.. Trodde han verkligen att jag skulle åka och göra ett prov när jag var nyförlöst? eller att jag ska ta mig till skolan och göra ett prov med min 2veckor gamla bebis? Jag får sova ca 4-5 timmar totalt på natten, jesus christ!
nej.. detta uppskattar jag VERKLIGEN inte! Detsutom sätts betygen den 20 maj, vilket är jävla snart! Jag har måndag, tisdag på mig att åka till skolan och lämna in artredovisningen och hemtentan till genetiken, sen åker mikael till frankrike och jag tar mig ingenstans! Det här är fan inte sant...
projektet då? whops. Men där är jag redan redo att få IG.. hur jävla dåligt det än är, jag har inte tid, jag orkar inte. Har ingen energi, och all energi jag har måste oliver få, speciellt när magen krånglar nu igen....

ajuste. Jag SKA byta header såsmåningom, haha. Som sagt, all energi går åt till oliver...

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0