8 maj 2011

gokväll! och äntligen kväll säger jag! fast det egentligen inte är kvällen för vår del riktigt riktigt ännu!
Idag har det varit full rulle känns det som!

första anstalten för dagen var biltema! Mikael köpte lite fiskegrejer medans jag satt i bilen och ammade (lol). Sen bar det av till plantagen där jag köpte lite blommor som ska vara utanför oss :) Och sen äntligen bergvik! vi drog en snabbis på kappahl (mikael valde den affären för då slapp han gå så långt) och köpte strumpor till Oliver, mörk och ljusblåa fick det bli! Apoteket var vi också på, hämtade ut mediciner till mig, dock hade inget av dom två apotekena Azatioprin, vilket sög. Tur att jag har några dagar kvar på dom iallafall!
vi drog en sväng inne på coop också, mikael köpte ett fiskespö, sen köpte vi bröd också...
Jag köpte vanliga normal-bindor eftersom jag inte blött så värst mycket sen igår, men skenet bedrar kan man ju trevligt säga! Får åka en sväng till konsum imorn tror jag :P

när vi kom hem matade jag oliver och har sen väntat på att han ska somna.. han somnade ca halv 8!!!! -.-' Då kunde jag ÄNTLIGEN börja planetera blommor, med humör detsutom! För när vi kom hem hade Tanja rivit sönder en soppåse i hallen (alltid lika underbart) OCH kissat inne (vilket jag tycker är konstigt eftersom hon varit ute HELA dagen förutom när vi åkte iväg, i typ 2 timmar :S). Det blir blommor i två krukor som står på vardera sida av vår mini-altans-trapp och sen i blommlådorna! dock vill jag inte plantera i lådorna förns imorn, eftersom mikael måste plantera om sina jävla lökar som för tillfället finns i min ena blomlåda! i-landsproblem!

nu har jag detsutom bakat sirapskakorna jag skulle göra igår! shit... tror inte alls dom blev bra :S det skulle bli en deg men degen blev typ smuldeg?! aya... får höra med morsan sen vad som vart knasigt, jag följde ju receptet! nu är de iaf i ugnen så vi får se vad det blir avdom...

kakorna i ugnen och ungen i vagnen! när han har vaknat ska jag väl mata sen ska han badas också... SENNNNNN är det kvällen ;)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0