18 maj 2011

ja mina vänner, jag antar att jag är rätt dålig på att lägga upp bilder :( det har jag faktiskt själv märkt när jag glysat igenom bloggen!
Ikväll sticker mikael till skavsta för att flyga till frankrike en vecka imornbitti! Han tar med sig våran kamera dit, men vi har mormor lily på besök som faktiskt har med sig sin kamera!
Jag får se till att knäppa lite bilder! det är faktiskt trevligare att läsa då!

Just nu sitter jag i soffan och väntar på middag! Jag har sovit i nån timme - SÅÅÅ skönt! Och när jag vaknar har pappsen kommit hem och sitter och kelar med oliver <3 

Det har inte hänt så värst mycket här idag, vi har varit på en promenad på ca 3-4 kilometer, tanja fick följa med, det behövde hon verkligen!
nu måste jag verkligen pissa!! soloooong


Kanske får mikael se den SNYGGA monalisa i frankrike, who knows! (;

Kommentarer
Postat av: emmeli

Hur gjorde du för att bli av med gravidkilona? Läs gärna mitt inlägg om detta och dela gärna med dig om du vill :)

2011-05-19 @ 11:57:00
URL: http://blogg.mama.nu/emmelilindh/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0