shoppa

tja bloggen! vi fick ju lite cash i studentpresent, jag & mikael. Så idag (när mikael är ledig) ska vi till bergvik (köpcenter)! Jag MÅSTE ha en ny push-up BH nu när jag nästan är färdigsinad. Och hör &  häpna.. Min ända bh med D-kupa är för liten, och efter D kommer E. Det är HELT sjukt. Vilka fina rullgardiner jag kommer få sen :) men så är livet! vi ska alltså på BH-jakt! får säkert hem nåt till oliver också (;

här kommer en finbild på mig! jag klippte sönder strumpbyxorna jag hade på balen och ja.. vi hade rätt så kul jag och mikael! tyvärr får jag inte lägga upp nån bild på honom. Får ta en på ollie när han är i bakgrunden :P




Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0