KAOS!!!!!!!!!!!1111

det regnar, åskar, blixtrar. Jag har mens, har inte kissat på hela dagen. Bosse äter på allt han kommer åt. Bosse kissar inne fast han precis kissat ute. Oliver har nojjat hela dagen, när han äntligen somnat ordentligt, pissar bosse igen. Jag tar tag i bosse och ryter åt honom, han gnyr till högt som fan, oliver vaknar i panik och börjar gallskrika. Tanja är livrädd för åskan, sitter och skakar bakom baren.

Allt detta, mitt i grässkörden.
Jag har panik, fullständigt panik. Jag är så svettig så det rinner om mig .. ah.. så äckligt!!!!!
DET ÄR FULLSTÄNDIGT KAOS HÄR HEMMA JUST NU.  juste. jag är bajsnödig som fan också,

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0