dop planeringar

tjatja! nu ligger lillfisen i min famn och sover.. Vi lyssnar på apollo drive - paper cut :)
Jag börjar småplanera för dopet.. ringer kyrkan på måndag o bokar tid eftersom mikael skulle få hans fars schema idag! Hans pappa arbetar som busschaufför till charterresor tror jag! ner till paris, prag, italien osv så vi måste se till att han är hemma när det är dop ^^

har räknat ut att vi det totalt blir 48 gäster om alla inbjudn dyker upp! 52 med mig, micki, ollie och prästen x)
inbjudningskortena kommer jag att göra själv! ska in på pandruo o köpa material tänkte jag samt framkalla foton på ollie från fuji eller nåt!
fikat är dock det jag är mest nervös över!! haha.

idag bjuder jag på en bild på mig själv! igår upptäckte jag att jag har vääääldigt långt hår. inte för att det syns, im just tellin' haha.




Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

kikar in och säger hej =D

2011-07-15 @ 16:48:15
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Go' kväll go' kväll.



För inte alls så länge sedan var du med i en tävling inne på min blogg och därför vill jag tipsa dig om en ny toppen grej som jag har på gång. Hela 14 vinnare, så din chans är stor.. och nej det handlar inte om några småsaker. Kika in så får du mer information.



Önskar er en mysig fredag.

Kram

2011-07-15 @ 20:53:54
URL: http://chicmommy.se

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0