3månaders sprutan!

Tja allihopa :) jag stör mig enormt på att man inte får in bilder via iphone på blogg.se!! Kanske ska byta domän?? Vad tycker ni? Hm. Idag har lillakrutten fått sina första sprutor, det gick bra! Trodde jag skulle börja gråta när hans ansikte blev knallrött, haha! Min älskade lilla ögonsten! Annars har det inte hänt mkt alls idag, haft extrem huvudvärk som konstigt nog gått över med kaffe? Inte bra! Imorgon ska vi åka och hälsa på ollies mormor, hennes man fyllde år i veckan så det ska firas! Ollies morfar och hans nya tjej är nog i krokarna så vi tittar väl förbi dom också :) puss på er! Ps. Önskar blogg.se gör en blogg app!!!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0