Väntar på tåååget..

Tja tjaaa! Hur är det med er? Det var ett par sisådär dagar sen! Som ni vet har jag varit i Stockholm den hör helgen, eller ja, jag är i Stockholm! Mitt tåg hem skulle gått för 30 minuter sen men är en timme och en kvart sen!! Kommer vara hemma jätte sent :( HElgen har varit jätte rolig, dok känner jag inte att jag fått vila upp mig, jag är snarare utsliten efter gårdagen haha! Så mycket nya människor, namn, namn på barn, antal barn, åldrar... You name it! Det hjälpte inte direkt att man kom i säng 5 imorse, haha! Galan levde inte riktigt upp till mina förväntningar men det berodde mest på att de som kände varandra satte sig i klasar och pratade med varandra istället för att träffa nya människor! Det var rätt trist faktiskt, för galans syfte var ju att träffa nya människor! Jag kände igen ett par stycken, och jag tyckte det var väldigt roligt att få träffa Fata (chicmommy) som anordnade galan, och Sophie :). Nä, nu får jag fortsätta att latamig på min väska i 45 minuter till. Mina fötter har nämligen blivit mörbultade av 5000 antiloper (känns det som iaf). Längtar tills jag får krama om min lilla kille imorn, mamma har saknat dig så obeskrivligt mycket! <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0