Ung mamma galan!

Tjaaaaa. Sitter på pendeln mot Märsta nu! Ska hoppa av i Solna och byta till en buss som sen tar mig till Bromma! Tanken är att Sophie (tvillingmamma) ska ta upp mig och att vi sedan ska hitta mitt hotell! Haha. Jag är så nervös så jag mår illa varje gång tåget skumpar, lol. Det jobbiga är ju att det kommer inte bli bättre, bara värre! Men det ska bli väldigt roligt också, jag har ju väntat på den här dagen i ett halvår! Och min outfit är så jääävla snygg ;) kanske ser ut som att jag ska på begravning (allt är typ svart) men det ser elegant ut! Känns bra :) blääää, kan inte tiden gå fortare???? Vi ses ikväll tjejer :DDD

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0