Tredje advent!

Söndag den tredje advent är det.. Alltså inte ALLS långt kvar till julafton! helt otroligt vad tiden går snabbt.. Snart är det nytt år också.. 2011! och ännu mer snart efter det är det april! jag är störtskrajsen ska ni veta!

Imorse vaknade jag vid 9tiden tror jag, av att bebis var helt vild! Vilken underbar känsla :D efter flera dagars "vila" (eller vad den nu höll på med) så var den alldeles galen! haha. Jag låg och kände och somnade om till ungefär 11. Sen har jag käkat frukost och lite sånt.. Börjar dock bli hungrig igen. Morsans man tog upp falukorv ur frysen.... Är inte så förtjust i korv, men det är bara o äta o se glad ut! Undrar vad det blir till middag när mamma kommer hem :)

Jag åker inte hem till viva la molkom idag! Utan jag får pussa på min älskling imorn bitti på busstationen :( men då åker jag iallafall gratis! 

min hund ser förövrigt inte riktigt klok ut! haha. Min lilla snutta! Jag och mamma klippte ju ner henne igår, till grunden! pga alla tovor.. och vi gick ju inte så grundligt igår så nu står det ut toffsar lite här och var över hela kroppen, plus att vi inte klippte nacken/huvudet! ahah. får ta tag i det ikväll sen :)

nu är jag SKITtrött verkligen och funderar på att vila och titta på tv lite... det här med dator är ganska jobbigt! speciellt när jag spenderade hela gårdagen med att bloggdesigna ^^ det är sjukt roligt! Men fick ganska ont i ryggen...

hörs ikväll kanske! POSS

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0