The twilight saga - Breaking dawn

åh! Jag hade den mest fantastiska drömmen ever! dream come true ungefär! BREAKING DAWN HADE KOMMIT UT I BIOGRAFERNA!! helt insane! sen vaknade jag såklart :( åh det var så hemskt!

Jag har inte läst boken än. Ska jag vara ärlig har jag bara läst Twilight (första) eftersom jag inte har resten! Men camilla i min klass har dom, och ska ta med dom efter lovet till skolan :D
Det är så hemskt att den inte har premiär förns typ den 17 november 2011 eller när det nu var... Som tur är (har jag räknat ut) att jag har nog ammat färdigt då! vilket innebär att jag kan fixa barnvakt i ett par timmar så jag ska dra på bio med nån av mina snygga brudar :D åååh jag kommer svimma!! haha. Edward och Bella gifter sig, dom har MASSVIS med sex som resulterar till en liten bebis som typ har död på Bella innifrån, Bella blir vampyr. Det är hur mycket spänning som helst som väntar!

den bästa delen tror jag var när jag fick höra att under Bellas förlossning, så typ "vill" inte ungen ut eller vad det nu än är, eftersom det smakar blod överallt *haha* så Edward måste IN med sitt huvud mellan benen på henne och dra ut ungen med tänderna ^^ haha. Classy! <3 NU MÅSTE TIDEN GÅ FORT :D


ÄLSKA BILDEN MED ROB OCH BEBISEN!

Kommentarer
Postat av: kattaaaa

Finns inget sexigare än när en kille håller i en bebis, alltså en fet gubbe som håller en bebis är ju inte sexigt, men en kille som han likosm. MUMMs, så jävla snygg han är (L)

2010-12-27 @ 13:58:09

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0