sista natten i lesjöfors för denna gången

japp. Snart måste jag tyvärr säga godnatt :( bläää. Fast jag äääälskar sängen jag har hos mamma! Fast det är en tältsäng bara :P eller såndär blå extrasäng i stål?. Mitt täcke är helt underbart! Men jag måste upp tidigt imorn. Bussen går 5.30! heltsjukt. Den tar brorsan VARJE morgon till skolan, och han börjar 9, kan ni fatta?

imorn får jag äntligen träffa min efterlängtade älskling också! jag ska pussa på hans tunga, för han har bitit sig där säger han <3

Idag har bebis varit sådär extra mysigt aktiv :) kickade rejält! Jag försökte smidigt ropa på mamma utan att den skulle märka.. men när hon kom så gömde den sig ^^ Lite blyg för mormor minsann :) hoppas tiden går snabbt! ska bli så roligt att få träffa dig! Veta vem du är!!

natti på er alla :) hoppas ni sover lika gott som jag kommer göra!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0